TESTIMONI PENGGUNA PRODUK GAMAT EMAS

TESTIMONI PENGGUNA PRODUK GAMAT EMAS
Encik Yap Bun Tek
“25 tahun tidak boleh berjalan akibat gout,
kini sudah boleh berlari!”

Asal : Mukim Ayer Putih, Pendang, Kedah
Penyakit : Gout
Produk digunakan : G.Cafe (original) dan Bioseed
Yap Bun Tek, seorang penghidap penyakit gout kronik tidak pernah bermimpi bahawa beliau kini boleh berjalan semula. Selama 25 tahun Encik Yap tidak dapat berjalan dan bergerak. “Sebenarnya saya pernah dimasukkan ke hospital selama 3 hari. Keadaan saya ketika itu sangat kritikal. Saya pernah tulis wasiat untuk keluarga, saya ingat tak akan sembuh’’, ujar Encik Yap. Encik Yap kemudiannya mengambil G.Cafe pada sebelah petang dan Bioseed pada sebelah pagi. Selepas seminggu Encik Yap semakin pulih seperti sediakala. Beliau kini sudah mampu berjalan, membawa motor, bahkan, kini menjual G. Café sebanyak 30 kotak sehari!



KARANG
Arshad Adnan
“Selepas amalkan produk GAMAT EMAS selama 2 bulan, saya kini sudah boleh menunggang motosikal pada waktu malam”
Penyakit/Masalah : Kencing Manis, Gout dan Batu Karang
Produk digunakan : Bioseed Plus, G-Café, Pati Gamat Plus dan Bio-H
"Saya menghidapi kencing manis, gout, batu karang dan mata kabur. Sebelum ini badan saya berasa lemah dan sering demam. Apabila membuang air, air kencing saya seperti berpasir. Saya juga mengalami sakit kaki dan tidak boleh berjalan. Malah saya tidak boleh menunggang motosikal pada waktu malam kerana penglihatan saya kabur. Kemudiannya saya telah mencuba produk Gamat eMas seperti Bioseed Plus, G-Cafe, Pati Gamat Plus dan Bio-H. Selepas mengamalkan produk-produk tersebut selama dua bulan, saya merasakan kesannya. Badan saya menjadi lebih bertenaga, batu karang yang saya hidapi pecah dan penyakit gout dihidapi mula sembuh. Mata saya juga berasa terang sedikit dan saya sudah boleh menunggang motosikal pada waktu malam."

No comments:

Post a Comment