TESTIMONI PENGGUNA PRODUK GAMAT EMAS

Peringatan : Sebahagian dari gambar yang akan dipaparkan agak ngeri dan mungkin mengganggu emosi sebahagian dari anda yang melihatnya.

TESTIMONI PENGGUNA PRODUK GAMAT EMAS
Puan Siti Khalijah Yahya
Bisul Sebesar Tapak Tangan Pulih Dalam Masa 2 Bulan!
Siti Khalijah Yahya
"Alhamdulillah, Tidur Malam Saya Kini Lebih Nyenyak Dari Biasa"
Lima tahun saya menanggung penderitaan penyakit kencing manis, darah tinggi dan gastrik. Tidur malam kerap terganggu kerana kerap buang air kecil. Tulang belakang saya turut sakit akibat jatuh kerana pening dan pitam. Kesan dari penyakit kencing manis ini, beberapa biji bisul telah membentuk satu luka sebesar tapak tangan. Lama-kelamaan luka tersebut berlubang sedalam 3 inci sehingga menampakkan tulang belikat. Dalam tempoh tersebut
saya terpaksa menyuntik insulin sebanyak 4 kali sehari. Pelbagai rawatan telah saya ambil termasuk rawatan tradisional tetapi tidak memberi kesan. Pada suatu hari, sewaktu saya pulang dari Hospital Grik, saya mendapat tahu tentang produk Gamat eMas, lalu mencuba Pati Gamat Plus, Bioseed dan G-Café. 2 hari pertama selepas mengambil produk-produk ini saya dapat rasakan kesakitan pada luka saya semakin berkurangan. Setelah 5 bulan menggunakan produk-produk GAMAT EMAS, luka di belakang badan saya ini telah menunjukkan tanda-tanda sembuh. Hal ini cukup melegakan saya kerana doktor telah menyatakan bahawa saya tidak akan sembuh walaupun dalam masa setahun. Saya amat bersyukur kepada Allah S.W.T dan yakin setiap penyakit ada ubatnya asalkan kita sabar dan berusaha. InsyaAllah.
Penyakit/Masalah: Kencing Manis



Produk digunakan: Pati Gamat Plus, Bioseed, C3 Spirulina, Gel Mandian Gamat, Gel Gamat dan Minyak Linimen
Fasa Pemulihan Puan Siti Khalijah Yahya
Hari ke 2
Hari ke 10
Hari ke 30
Hari ke 50

Hari ke 60
Alhamdullilah, sakit atau bisa di dalam badan beransur pulih. Luka di badan belakang ni, akak cuci dengan Gel Mandian Gamat setiap hari dengan air suam. Lepas itu, akak sapu dengan  Gel Gamat Emas 3 kali sehari. Kadang-kadang tu, akak sembur Minyak Linimen untuk mengurangkan bisa luka. Panau di badan akak ni turut hilang tanpa disedari. Terasa pertumbuhan daging baru di belakang akak. Itu yang akak gembira sangat ni. Sekarang ni pun akak dah tak perlu kerap ambil insulin setiap hari macam dulu. Malam-malam pun tak perlu kerap ke bilik air, pendek kata, tidur akak kini lebih nyenyak dari biasalah!”, jelas Puan Siti Khalijah Yahya.

No comments:

Post a Comment